Biblioteka artykułów

Przeczytasz w 6 min
0

LUX MED: Priorytetem dla nas stało się jak najszybsze wyskalowanie bezpiecznej opieki medycznej

Przeczytasz w 6 min Z Tomaszem Garbowskim, członkiem zarządu LUX MED odpowiedzialnym za Pion Informatyki i Projektów rozmawiamy o tym, jak na stan epidemii w Polsce reaguje sektor ochrony zdrowia; czy można było się przygotować na taką sytuację; czym różni się od innych sytuacji kryzysowych; z jakimi, największymi problemami musiał sobie poradzić LUX MED i w jaki sposób tego dokonano oraz jakie cele stawia dziś biznes przed IT.

Przeczytasz w 12 min
0

Pandemia pomogła przyspieszyć cyfryzację kancelarii prawnych

Przeczytasz w 12 min Cyfryzacja biznesu prawnego otwiera przed kancelariami i prawnikami znakomite możliwości rozwoju – uważa Marek Laskowski, CIO w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka. Laureat Diamentu CIO Legal2Digital w konkursie CIO Roku 2019 jest entuzjastą i pionierem szerokiego otwarcia sektora na cyfryzację.

Przeczytasz w 6 min
0

Chmura, czyli przyśpieszenie transformacji cyfrowej w praktyce

Przeczytasz w 6 min Klienci chcą dziś być kompleksowo obsłużeni, korzystać z przyjaznych systemów – niezależnie od miejsca i czasu – z dostępem do sprofilowanej informacji i fachowego, spersonalizowanego, proaktywnego czy też predykcyjnego doradztwa w czasie rzeczywistym. Realizowana obecnie przez wiele firm strategia transformacji cyfrowej jest więc w istocie wyjściem naprzeciw tym potrzebom poprzez budowę prostych, mobilnych, elastycznych i dopasowanych rozwiązań, z możliwością szybkiego obudowania ich nowymi, zintegrowanymi produktami i usługami. Jednocześnie transformacja cyfrowa to także ewolucja procesów wewnętrznych organizacji.

Przeczytasz w 7 min
0

KGHM: IT stało się kluczowym graczem utrzymującym w działaniu system nerwowy firmy

Przeczytasz w 7 min Z Ireneuszem Jazownikiem, dyrektorem naczelnym Centralnego Ośrodka Przetwarzania Informacji w KGHM Polska Miedź rozmawiamy o tym, jak na stan epidemii w Polsce reaguje sektor przemysłowy, czy można było się przygotować na taką sytuację, jakie nowe projekty zrealizowano w odpowiedzi na obecny kryzys, z jakimi, największymi problemami musiała poradzić sobie KGHM Polska Miedź, w jaki sposób tego dokonano i jak IT postrzega dziś biznes.

Przeczytasz w 5 min
0

ARiMR: Jak wprowadziliśmy zwinne metody rozwoju IT

Przeczytasz w 5 min W ciągu dwóch lat Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa dokonała fundamentalnych zmian w zakresie cyfryzacji obsługi klientów. Jednocześnie długo oczekiwane efekty przyniosły: pełne przejście na zwinne metodyki wytwórcze przy pisaniu oprogramowania, budowa własnych kompetencji oraz ciągła rozbudowa działu IT.

Przeczytasz w 6 min
0

Itaka: Łatwiej dostosować się do obecnej sytuacji zwinnym organizacjom

Przeczytasz w 6 min Z Arkadiuszem Olchawą, dyrektorem IT w Biurze Podroży Itaka rozmawiamy o tym, jak na stan epidemii w Polsce reaguje branża turystyczna, czy można było się przygotować na taką sytuację, czym różni się od innych sytuacji kryzysowych, z jakimi, największymi problemami musiała sobie poradzić Itaka i w jaki sposób tego dokonano.‬

Przeczytasz w 6 min
0

Branżę retail dopiero czeka wielka digitalizacja

Przeczytasz w 6 min Nadchodzą czasy Data Driven Decisions w świecie handlu detalicznego. Jesteśmy na początku wielkich zmian – zarówno organizacyjnych, jak i w nawykach konsumenckich. Tesco już teraz dysponuje potężną bazą danych, która pozwala podejmować strategiczne decyzje i lepiej zrozumieć klientów. Firma stara się też wykorzystać Big Data, aby walczyć z problemem naszych czasów jakim jest marnotrawstwo żywności. To jednak początek…

Przeczytasz w 6 min
0

Perspektywy rozwoju innowacji w sektorze finansowym

Przeczytasz w 6 min Jeśli do tej pory nie masz zainstalowanych na swoim smartfonie aplikacji bądź nie słyszałeś o takich firmach, jak Coinbase, Robinhood, Stripe, Monzo, Revolut, N26, Starling Bank, Iwoca czy Curve to nie czekaj do jutra. Sprawdź je dzisiaj i zacznij być aktywnym obserwatorem. Wszystko rozchodzi się o sektor Fintech, na którym nie brakuje wielkich zakładów odnośnie tego, która nowa technologia wpłynie najmocniej na masową adopcję danej firmy w branży.

Przeczytasz w 5 min
0

Turystyka oparta na technologii

Przeczytasz w 5 min Grupa eSky jest internetowym agentem turystycznym. Ze sprzedaży biletów lotniczych, autorskich pakietów lot+hotel i dodatkowych rozwiązań osiąga rocznie przychody przekraczające 1 mld zł. Choć kluczowym biznesem jest dla eSky pośrednictwo w sprzedaży usług turystycznych, to najważniejszą kompetencją jest tworzenie autorskich rozwiązań technologicznych umożliwiających integrację rozległych baz danych i ich błyskawiczne przetwarzanie. Wszystko po to, aby zaoferować turystom z ponad 30 rynków optymalną ofertę. W styczniu 2019 roku jako jeden z pierwszych partnerów w projekcie Asystent Google, eSky zapoczątkował w Polsce erę głosowego planowania podróży.

Przeczytasz w 5 min
0

DHL Parcel Poland: Najważniejszy jest ustalony plan pracy zespołów, jasne cele i priorytety oraz ciągła komunikacja

Przeczytasz w 5 min Z Łukaszem Sibielakiem, ‪CIO w DHL Parcel Poland rozmawiamy o tym, jak na stan epidemii w Polsce reaguje sektor logistyczny, czy można było się przygotować na taką sytuację, czym różni się od innych sytuacji kryzysowych, z jakimi, największymi problemami musiał sobie poradzić DHL i w jaki sposób tego dokonano.‬‬‬‬‬

Przeczytaj też:

Przeczytasz w 7 min
0

PKO BP: Nasze Plany Ciągłości Działania okazały się w gruncie rzeczy wystarczające

Przeczytasz w 7 min Z Leszkiem Sadowskim, dyrektorem Departamentu Wsparcia Informatyki w PKO Bank Polski rozmawiamy o tym, jak na stan epidemii w Polsce reaguje sektor bankowy, czy można było się przygotować na taką sytuację, czym różni się od innych sytuacji kryzysowych, z jakimi, największymi problemami PKO BP musiał sobie poradzić i w jaki sposób tego dokonano.

Przeczytasz w 5 min
0

Transformacja zwinna w telekomie, czy to ma sens?

Przeczytasz w 5 min Zacznijmy od pytania, czy to w ogóle ma sens? Kilka tysięcy osób, kilkaset systemów, kilkadziesiąt jednostek organizacyjnych. Jak możemy mówić tutaj o zwinności? Warto – próbując odpowiedzieć na te pytania – odnieść się do trzech poziomów „Flight Levels” Klausa Leopolda oraz świetnej lektury „Rethinking Agile: Why Agile Teams Have Nothing To Do With Business Agility”.

Przeczytasz w 3 min
0

AI jest szeregowcem, a nie generałem cyberbezpieczeństwa

Przeczytasz w 3 min Algorytmy AI nie dominują dziś ani w obszarze cyberobrony, ani cyberataków. Nic też nie zapowiada, aby jeszcze przez dłuższy czas miało do takiej zmiany dojść. Obecnie to ludzie są po obu stronach barykady – ciemnej i jasnej strony – cyberbezpieczeństwa. I to oni są podstawą gry o bezpieczeństwo firm i instytucji. Czy sztuczna inteligencja ma […]

Dziś tam gdzie jest cyfrowe terra incognita są członkowie CXOHUB, którzy są pionierami cyfryzacji, transformacji do nowej gospodarki (new normal).

Zapraszam do udziału,
Szymon Augustyniak

Misja, wizja i wartości CXO HUB

  • CXO HUB powstało, aby zgromadzić najlepszych menedżerów i ekspertów w zakresie szeroko pojętej cyfrowej zmiany.
  • Misją społeczności CXO HUB jest promowanie wiedzy oraz sylwetek jej członków na arenie polskiej oraz międzynarodowej.
  • Społeczność CXO HUB stanie się widoczną, słyszalną siłą w dyskursie o przyszłości i standardach w zakresie zastosowań nowych technologii.

Zdobywaj kontakty, buduj relacje

CXO HUB:

  • wspiera budowę wizerunku merytorycznej i doświadczonej firmy
  • zapewnia oryginalne, inteligentne formaty budowania relacji
  • tworzy zaangażowaną i aktywną społeczność
  • buduje i dystrybuuje unikalny content dla publiczności
  • zapewnia przestrzeń do budowy kontaktu, relacji i wpływu

Dołącz do nas!

Formuła CXO HUB jest etyczna w wymiarze moralnym, obiektywna w wymiarze poznawczym oraz neutralna w wymiarze relacji z rynkiem.

Dołącz do naszej społeczności w serwisie LinkedIn

 

Dla kogo jest CXO HUB:

  • CIO polskich przedsiębiorstw
  • szefowie IT
  • liderzy największych firm w Polsce
  • decydenci zakupu rozwiązań informatycznych