Wydarzenia – ostatnio zakończone

CXO HUB: Kokpit CXO cyfrowej firmy

Zwinna, cyfrowa firma musi być wyposażona w środki umożliwiające obserwowanie jej życiowych parametrów i dynamiczne podejmowanie decyzji z o zmianach. Trendy takie, jak Site Reliability i Observability wyznaczają zmianę podejścia do zarządzania środowiskiem w toku wielkich wyzwań, jakimi są migracja odo chmury czy przeskalowanie w toku dostosowania biznesu do pandemii. Pozwalają one zautomatyzować część prac […]

Darmowy

CXO HUB CloudJourney: Transformacja chmurowa kompetencji

Wraz z migracją do chmury obliczeniowej części albo większości rozwiązań IT, następuje potrzeba dostosowania do pracy z takim środowiskiem IT. Dla pracowników IT jest to z reguły początek dużej przygody zawodowej, znacznego przyśpieszenia rozwoju. Rozwój pewnego zestawu kompetencji dotyczy także użytkowników firmowych. W jaki sposób zaprogramować ten rozwój kompetencji?

Swoje doświadczenia przedstawi Krzysztof Wykręt, CIO w Gulermak, autor transformacji chmurowych w dwóch międzynarodowych organizacjach.

W drugiej części spotkania weźmiemy na warsztat w sposób intensywny trzy wyzwania związane z kompetencjami chmurowymi i wspólnie pokusimy się o nakreślenie właściwego podejścia do problemu.

Darmowy

Spotkanie CXO HUB: (anty) HypeAI. Pragmatyczny alians na rzecz rozwoju AI

Sztuczna inteligencja? Szum medialny i szara rzeczywistość: brak integracji, brak zarządzania danymi, kompetencji, ograniczenia fizyczne, niemożność zrozumienia świata przez AI i wytłumaczenia AI światu – to druga strona opowieści o sztucznej inteligencji podbijającej świat. Uczestnicy spotkań i publikacji CXO HUB zwracali już na to uwagę, dyskutowaliśmy m.in. o potrzebie podejścia XAI i RAI z prof. Przemysławem Bieckiem.

Dziś wracamy do dyskusji z pytaniem o to, w jaki sposób ominąć rafy hype AI - powierzchownego podejścia do adaptacji sztucznej inteligencji w gospodarce. W jaki sposób skutecznie wesprzeć – ale nie ugrzecznić i wyjałowić rozwój AI w Polsce? Pretekst stanowi uchwalona „Polityka dla rozwoju sztucznej inteligencji w Polsce od roku 2020”, ale dyskutujemy szeroko o realizacji potencjału AI.

Naszymi przewodnikami w dyskusji będą:

  • Robert Kroplewski, pełnomocnik Ministra Cyfryzacji ds społeczeństwa informacyjnego w KPRM, współautor i promotor „Polityki dla rozwoju sztucznej inteligencji w Polsce od roku 2020”,
  • Jarosław Królewski, założyciel i prezes Synerise, polskiego czempiona, budującego i dostarczającego ekosystem rozwiązań AI,
  • Sławomir Soszyński, wiceprezes ds. technologii ING Bank Śląski, realizujący wizję oparcia konkurencyjności banku na efektywnej adaptacji rozwiązań i kompetencji AI.
  • Michał Dżoga, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych na region EMEA, lider obszaru AI readiness w Intel Corporation
Darmowy

Przeczytaj też:

Przeczytasz w 8 min

Pandemia weryfikuje strategie cyfryzacji

Nowa rzeczywistość, jak ostre światło reflektora, ukazała wszelkie mocne i słabe strony procesów biznesowych oraz jakość podejścia do cyfrowej transformacji. O tym, ale także o zmianach w trendach konsumenckich, weryfikacji procesów biznesowych i dostosowaniu ich do stale przyspieszającej zmienności oraz koniecznych kierunkach cyfryzacji rozmawiamy z Agnieszką Kranz, szefową zespołu innowacji w Polkomtelu.

Artykuł dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Zaloguj się Dołącz do nas
Przeczytasz w 5 min

8 trendów zmieniających firmy turystyczne

Najistotniejsze trendy, które będą miały znaczenie w turystyce w 2019 roku są znane od kilku lat. W chwili obecnej obserwujemy jednak ich masową adopcję. Są to: rezerwacje online, kanały mobilne, Experiences – sprzedaż lokalnych wycieczek i aktywności, automatyzacja procesów back-office, API Economy, analiza danych w czasie rzeczywistym, Artificial Intelligence, biuro bez laptopa i oczywiście bezpieczeństwo.

Artykuł dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Zaloguj się Dołącz do nas
Przeczytasz w 12 min

Czym są disruptive innovations i exponential organizations

Prof. David Roberts przedstawia wpływ modeli biznesowych - powstałych na przestrzeni ostatnich kilku lat - na zachowania i potrzeby konsumentów. Firmy typu Facebook, Airbn czy Uber, które nie oferują fizycznych produktów, pozyskały szybciej globalnych klientów niż tzw. tradycyjne przedsiębiorstwa. Określane są one mianem exponential organizations. Kiedy więc nowy pomysł jest „tylko” rewolucyjny, a kiedy już przełomowy?

Artykuł dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Zaloguj się Dołącz do nas

Dziś tam gdzie jest cyfrowe terra incognita są członkowie CXOHUB, którzy są pionierami cyfryzacji, transformacji do nowej gospodarki (new normal).

Zapraszam do udziału,
Szymon Augustyniak

Misja, wizja i wartości CXO HUB

  • CXO HUB powstało, aby zgromadzić najlepszych menedżerów i ekspertów w zakresie szeroko pojętej cyfrowej zmiany.
  • Misją społeczności CXO HUB jest promowanie wiedzy oraz sylwetek jej członków na arenie polskiej oraz międzynarodowej.
  • Społeczność CXO HUB stanie się widoczną, słyszalną siłą w dyskursie o przyszłości i standardach w zakresie zastosowań nowych technologii.

Zdobywaj kontakty, buduj relacje

CXO HUB:

  • wspiera budowę wizerunku merytorycznej i doświadczonej firmy
  • zapewnia oryginalne, inteligentne formaty budowania relacji
  • tworzy zaangażowaną i aktywną społeczność
  • buduje i dystrybuuje unikalny content dla publiczności
  • zapewnia przestrzeń do budowy kontaktu, relacji i wpływu

Dołącz do nas!

Formuła CXO HUB jest etyczna w wymiarze moralnym, obiektywna w wymiarze poznawczym oraz neutralna w wymiarze relacji z rynkiem. Dołącz do społeczności

 

Dla kogo jest CXO HUB:

  • CIO polskich przedsiębiorstw
  • szefowie IT
  • liderzy największych firm w Polsce
  • decydenci zakupu rozwiązań informatycznych