Przeczytasz w 10 min

CXO HUB E-Health Chapter: Jaka cyfryzacja dla sektora ochrony zdrowia?

Przeczytasz w 10 min Jakiej cyfryzacji potrzebuje sektor ochrony zdrowia? – na to pytanie starali się odpowiedzieć uczestnicy debaty zorganizowanej przez CXO HUB E-Health Chapter we współpracy z OVHcloud. W dyskusji udział wzięli przedstawiciele sektora IT – dostawcy rozwiązań dla sektora zdrowia, a także menedżerowie IT podmiotów medycznych. Możliwość podsumowania dotychczasowego przebiegu cyfryzacji i określenia wzajemnych potrzeb w takim […]

Przeczytasz w 9 min

CXO Hub: Anioł biznesu. Nowa ścieżka dla CXO?

Przeczytasz w 9 min Podczas marcowego spotkania CXO HUB dyskutowaliśmy o nowej ścieżce rozwoju dla CXO i CIO – roli anioła biznesu. Przewodnikami zaproszonymi do oprowadzenia po tych zagadnieniach byli Robert Ługowski, współzałożyciel społeczności aniołów biznesu COBIN Angels, Przemysław Federowicz, partner w Brave Venture Capital, Joanna Stefańska, mentor w Koźminski Venture Lab oraz anioł biznesu Paweł Zylm, Business Angel […]

Przeczytasz w 5 min

CXO HUB: czy kryzys w cyfryzacji sektora zdrowia jest przejściowy?

Przeczytasz w 5 min Cyfryzacja może być analizowana z perspektywy poszczególnych sektorów, choć jest sprawą mocno indywidualną poszczególnych firm, ich kultury, celów i możliwości. Jednak kryzys cyfryzacji zaobserwowany w sektorze zdrowia może mieć charakter uniwersalny i być zjawiskiem typowym dla cyfryzacji w ogóle. Być może więc niektóre recepty dyskutowane na spotkaniu klubu CXO HUB, sprawdzą się także poza tą branżą.

Przeczytasz w 5 min

Debata CXO HUB: które z dzisiejszych trendów technologicznych przetrwają?

Przeczytasz w 5 min Obraz z orbity geostacjonarnej bywa niewyraźny, ale wrażenia z wizyty w Centrum Command & Control Nordei fantastyczne! 15 października CXO HUB gościł zdalnie u Andrzeja Leszczynskiego, jego szefa, aby z futurystycznej i funkcjonalnej siedziby w Warszawie dyskutować o przyszłości technologii i komunikacji.

Przeczytasz w 4 min

DEBATA CXO HUB: człowiek, kompetencje, cyfryzacja

Przeczytasz w 4 min W jaki sposób technologia pomogła utrzymać pracowników, ciągłość pracy i wzmocnić kompetencje w okresie pandemii. Czy dziś powstają chwilowe protezy czy solidne zręby cyfrowej organizacji pracy na lata? Agata Strzelecka, wiceprezes Aliora i Eliza Kruczkowska, dyrektor innowacji Polskiego Funduszu Rozwoju prowadziły dyskusję o kompetencjach w dobie przyspieszonej cyfryzacji.

Przeczytaj też:

Przeczytasz w 4 min

Transformacja cyfrowa i skalowanie podejścia DevSecOps w PKO BP

Przeczytasz w 4 min Umiejętność szybkiego dostosowania się do zmiennych oczekiwań klientów w świecie cyfrowym, polega na ciągłym eksperymentowaniu i błyskawicznym uczeniu się. Możliwe jest to dzięki skróceniu cykli produkcyjnych oprogramowania, czyli szybkiemu przechodzeniu od pomysłu do wdrożenia i wyciągnięciu wniosków biznesowych z udostępnionej usługi dla klientów. W świecie usług cyfrowych zwyciężają bowiem organizacje, które potrafią adaptować się do szybko zmieniających się oczekiwań klientów i warunków rynkowych.

Przeczytasz w 5 min

Nie ma algorytmu na hybrydowy model działania w CyberSec

Przeczytasz w 5 min Piotr Kalbarczyk, dyrektor departamentu cyberbezpieczeństwa PKO Banku Polskiego, w którym od 10 lat kieruje zespołem odpowiedzialnym za wdrażanie standardów i systemów cyberbezpieczeństwa, monitorowanie cyberbezpieczeństwa banku, przeciwdziałanie cyberatakom i zarządzanie incydentami. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii cyberbezpieczeństwa. Jest też m.in. członkiem Prezydium Komitetu Cyberbezpieczeństwa Banków w Związku Banków Polskich.  W kwietniu 2022 roku był gościem […]

Przeczytasz w 9 min
1

Rossmann: Dziś przede wszystkim konieczna jest zmiana biznesu z analogowego na cyfrowy

Przeczytasz w 9 min Z Piotrem Kiszkiel, dyrektorem działu IT Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska, rozmawiamy o tym, jak na stan epidemii w Polsce reaguje sektor handlowy, z jakimi problemami musiały się zmierzyć tego typu instytucje w związku z ogłoszeniem stanu epidemii, jakie nowe projekty zrealizowano lub zaplanowano w odpowiedzi na obecny kryzys oraz jak zmieni się sposób funkcjonowania Rossmann SDP po kryzysie.

Dziś tam gdzie jest cyfrowe terra incognita są członkowie CXOHUB, którzy są pionierami cyfryzacji, transformacji do nowej gospodarki (new normal).

Zapraszam do udziału,
Szymon Augustyniak

Misja, wizja i wartości CXO HUB

  • CXO HUB powstało, aby zgromadzić najlepszych menedżerów i ekspertów w zakresie szeroko pojętej cyfrowej zmiany.
  • Misją społeczności CXO HUB jest promowanie wiedzy oraz sylwetek jej członków na arenie polskiej oraz międzynarodowej.
  • Społeczność CXO HUB stanie się widoczną, słyszalną siłą w dyskursie o przyszłości i standardach w zakresie zastosowań nowych technologii.

Zdobywaj kontakty, buduj relacje

CXO HUB:

  • wspiera budowę wizerunku merytorycznej i doświadczonej firmy
  • zapewnia oryginalne, inteligentne formaty budowania relacji
  • tworzy zaangażowaną i aktywną społeczność
  • buduje i dystrybuuje unikalny content dla publiczności
  • zapewnia przestrzeń do budowy kontaktu, relacji i wpływu

Dołącz do nas!

Formuła CXO HUB jest etyczna w wymiarze moralnym, obiektywna w wymiarze poznawczym oraz neutralna w wymiarze relacji z rynkiem.

Dołącz do naszej społeczności w serwisie LinkedIn

 

Dla kogo jest CXO HUB:

  • CIO polskich przedsiębiorstw
  • szefowie IT
  • liderzy największych firm w Polsce
  • decydenci zakupu rozwiązań informatycznych